WAZZUUUUP, våldgästar bloggen.

Snor min äckliga systers blogg, för att kunna skriva en gullig sak till världens underbaraste tjej Stephanie.

Sen första gången jag prata med dig, visste jag direkt att du var något speciellt.
Och ja, det visade sig vara rätt, för nu är du en av dom bästa som finns i mitt liv.
Jag har ärligt talat gått och blivit kär i dig, och det har jag inte varit på evigheter.
En dag så hoppas jag att jag kan få kalla dig min, och endast min, visa hela världen att du är det finaste jag vet.
Att ens tänka tanken på att få kyssa dig, hålla om dig, och bara vara i din närhet, är det bästa som finns. 
När jag pratar med dig, sitter jag alltid med ett leende på läpparna, helt sjukt. 
Att jag bor på andra sidan jorden är grymt jobbigt, men älskling, för dig så kommer jag tillbaka till Sverige igen. 
Jag vill inte gå miste om dig, att behöva ångra något i framtiden. 
När jag träffar dig, så lovar jag att det första jag tänker göra är att kyssa dig. 
Du får hela min värld att lysa, du är färgen i en svartvit bild. 
Om jag fick välja, skulle du bli min, nu på direkten. 
För varje gång jag läser ''Jag älskar dig'' så kan jag inte sluta le, det känns helt underbart. 
Jag älskar dig, det gör jag verkligen Stephanie. 
Skulle kunna skriva detta ännu längre, men mina fingrar börjar krampa, och jag vet faktist inte hur jag ens ska kunna sätta ord på mina känslor för dig. 

Mamsen, vet att du lär läsa detta så ville bara passa på att säga...
Jag tänker gifta mig med denna tjejen inom en snar framtid! :D 
Ah, nu vet du det iallafall. 

Och älskling, jag vet att jag inte fick lägga ut en bild på dig, så tänker inte göra det heller... :(

Jag älskar dig babe. <3
 

Och om någon trög människa inte har fattat, så är det Emmas bror som skrivit detta (Simon), punkt slut. :d

 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ojoj Simon!!

Har du gått och blivit kär nu??

Hoppas jag får träffa den lyckliga snart innan ni gifter er, Haha ;)

Massa kramar från Mamma och Syster!!

2012-05-16 @ 18:03:51
Postat av: Fritte!

Åhfan, har han gått o blive kär? ;)

Bra jobbat grabben!

2012-05-18 @ 23:49:24
Postat av: Jag som inte betydde något.

Grattis eller nåt....

2012-09-03 @ 15:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0