Trött chey!

Hela dagen har jag varit ute och gått.

Trött som tusan efter det!
Jag har fått gått helt själv också, eftersom både Simon och pappa bara har latat sig vid stranden hela dagen.
Handlade lite saker idag, men orkar tyvärr inte ta kort på det osv...

Imorgon ska jag och pappa åka till något ställe, minns inte vart... vi ska iallafall äta och ha det bra där, finns även massa butiker där tydligen, så handlar väl något smått imorgon med! :)

Usch vad jag är trött, och ändå är klockan bara 9 på kvällen här just nu.
Ska nog ta och kolla någon film och mysa ett tag, sen ska jag nog sova!
Ska bara springa ner och handla något gott först, hehe.

Jaja, hoppas ni har det bra, jag vet iallafall att jag har det! :D
Godnatt!


Så sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0