Inte kunnat gått in på bloggen?

Vet inte om det är min dator som är helknasig eller om det varit något konstigt med ''blogg.se''?

Har iallafall inte kunnat gått in på bloggen, därav ingen uppdatering!
Menmen, nu funkar det.

Denna vecka har jag inte gjort ett dugg känns det som, det vanliga egentligen, skolan, umgåtts med kompisar osv.
Har även kollat på när min bror har uppträdit, väldigt spännande :)
Stolt över honom faktist!

Ska alldeles strax gå till skolan, sista dagen för mig, skönt :D
Nästa måndag ska jag, Simon och pappa åka till Paris, Simon ska sjunga där någonstans, sen ska jag shoppa en del!
Efter det drar vi till Florida, då blir det att sola satan.
Och efter det, ska vi möjligen åka tillbaka till Sverige... :(
Dock är det inte bestämt än, min mamma och pappa har faktist pratat om att flytta hit, heltid om ni förstår.
Får ju välja själv om jag vill skaffa egen lägenhet i Sverige, men är inte speciellt sugen på det faktist, trivs väldigt bra här!

Längtar efter att få se min bror, min lillasyster och självklart mamma!
Känns som år och dagar sen jag såg dom, fast det är bara 6 månader sen ungefär :)
Eller... bara och bara, är la ganska lång tid faktist.

Men nu ska jag börja gå mig mot skolan, ni får ha det bra allihopa, så får jag se om jag hinner uppdatera mera ikväll, hejdå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0