I paris!

Är verkligen ledsen för den jätte dåliga uppdateringen!

Men som rubriken säger, så är jag i Paris!
Tog ungefär 41 timmar hit...
Vi mellanlandade i New york och London också, himla mysigt faktist.
Igår så var min bror och uppträde på något ställe här i Paris, det var anledningen till att vi åkte hit, och jag kan inte vara mera stolt över honom!
Massa tjejer som stod och skrek efter honom när han stod där uppe på scenen ;)
Var iallafall kul att kolla.

Idag har jag tvingat iväg min bror att handla med mig, ville liksom inte gå helt ensam ute i Paris...
Och min pappa vägrade att följa med, så dum som han är.
Allt han gör är att sitta vid sin mobil, och glo tv på hotellet.

På fredag ska vi antagligen åka tillbaka till kära Sverige!
Mina föräldrar har FORTFARANDE inte bestämt sig för om vi ska flytta till Australien på heltid, men det låter faktist som det, så när vi kommer till mamma, blir det förmodligen att börja packa för deras färd ifrån landet <;

När jag är i Sverige, ska jag ta mig tid att säga hejdå till mina underbara vänner som man förmodligen aldrig mera ser? ):
Fett deppigt är det.
Menmen, that's life I guess...

Nu ska jag och Simon (bror) gå och äta något, tror han börjar bli lite tjurig på mig, hehe.
Ni får ha det underbart allihopa, hejdå!

Blir tyvärr ingen bild idag, min kamera är kvar på hotellet.

Kommentarer
Postat av: Mamma;)

Jag hoppas ni har haft det bra och skönt i Paris!!

Skönt att ni kommer hem i morgon, saknar er.

Massor av kramar från mamma!

2012-05-10 @ 20:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0