Floridaaaa!

Vi är nu i Florida äntligen!

Eller, vi har la varit det ganska länge nu, sen igår...
Hos oss är klockan runt halv 7 på kvällen just nu, och det är jättefint väder här, så tummen upp för det :)
Tvingade iväg min bror förut att gå och köpa mat åt mig, och vet ni vad han kommer hem med?
Jävla fucking donken... -.-
Bara för att han jobbar där, behöver han inte köpa det hela tiden liksom >:

Jaja, han är som han är, och bara för jag fick donken, så ska jag lägga ut några bilder på han som hämnd, som jag tog i morse när jag väckte han! :D
Han surar på mig nu, endast för att jag sa att jag skulle göra det.
Btw, på slutet kommer ni få se en as fin bild på när Simon och hans nya kompisar såg mimmi, lite glada dom blev då c:

Mamma om du läser detta, kan du be din son att sluta slå mig? ):

Jag har inget mera att tillägga, för nu tänker jag gå och handla lite innan dom stänger, sen ska jag ner till stranden!

Ha det bra, hejdå :)

Här är bilderna på min fula bror som jag lovade :*
 
 
Haha lite glada dom var!



Kommentarer
Postat av: Jonathaaaaan:D

Haha inte ens förvånad över att simpan köper donken, så jäkla tjock xd

Men du får hälsa grabben att vi saknar honom, och be han börja spela igen innan vi slår ner han! :DD

2012-05-16 @ 20:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0