Bortglömd blogg!

Har totalt glömt bort att jag haft en blogg!

Haha, så kan det gå när man är på semester...
Jaja, det har inte hänt speciellt mycket iallfall.
Var mening att vi skulle åkt hem igår, till Australien, men så blev det icke!
Vi ska stanna här tills på fredag istället, och nu snackar mina föräldrar om att vi ska åka till spanien då?

Börjar kännas som att jag varit överallt nu, förr brukade vi nästan aldrig åka på semester, knappt en gång om året. Och nu helt plötsligt har jag varit på över 5 ställen på knappt två-tre månader?!

Ska inte gnälla ändå, är ju väldigt chill iallafall, får la tacka brorsan som gör att vi reser så mycket ;)

Påtal om min bror, som många av min läsare säkert vet så både skejtar och sjunger han.
Nu i sommar så ska han tävla i någon skejttävling, och efter det så ska han förmodligen spela in en låt med någon tjej ;)

Fast... Han har ju redan ''flickvän'' kom jag på, hehe.
Och så ska han göra någon jävla kärlekslåt med en annan? Otrogna jävel. :(
Nejdå, skoja! Blir säkert en asbra låt :)

Usch, är så himla trött av allt springande från idag.
Har gjort en massa ärenden idag, så har fått sprungit lite här och vart, och gått vilse ett antal gånger också, kul.
Skulle hämta ut lite paket från en affär också, som låg mitt i ingenstans kändes det som.

I paket hitta jag några härliga tröjor, himla bra att ha!
Sen var det lite nytt smink och löshår :)

Nu ska jag ta och kolla någon film sen sova tror jag, godnatt!

Jajuste, vet inte om jag glömt att berätta det, men har färgat bort mitt röda!
Har nu blått hår, tänkte att det kunde vara kul att veta liksom..
Färgade det för knappt två veckor sen.

En av tröjorna jag fick, plus mitt blåa hår :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0